السبت، 4 سبتمبر 2010


مش عارفه اقول ايه؟

بصراحه بقى ومن الاخر انا مش عارفه اقول ايه لانه ببساطه انا عارفه ومتاكده انى اللى هاقوله محدش هيبصله ولا يعبره لان المدونه الفقيره دى محدش بيتهم انه يتابعها ولا حتى انا
بس انا قولت لا لازم اكتب اى حاجه لانه كونى صحفيه المستقبل فلازم يكون عندى مدونه ولازم استخدمها فى تحقيق اهداف اخباريه ويكون ليها هيئه ومنظر بحيث تعملى صيت فى عالم المدونات وانتشر بقى فى الصحافة
لكن انا قررت اكتب فيها عشان اسباب تانيه وهو انى متاكده انى محدش هيقرا ورايا فده بيدينى فرصه انى اكتب كما يحلو لى محدش هيدق على اللى هاقوله يعنى
يعنى مثلا لو قلت إن انا اللى مألفه مسلسل" اهل كايرو" وان (بلال فضل) سارقه منى برضه محدش هيعبرنى لانى هنا فى المدونه دى بالذات زى بالظبط ما اكون بتكلم مع نفسى بصوت عالى وفى الصحرا كمان يعنى ولا الدبان الازرق هيعرف طريقى.
عشان كده من هنا ورايح هاستخدم المدونه دى لاهداف نفسيه بحته... يعنى هاقعد اتكلم فيها كانى مع طبيب نفسانى بالظبط... بهاتى يعنى مع نفسى عشان ميجليش اكتئاااااااب
وربنا يستر بقى

هناك تعليقان (2):

  1. احب اعرفك بنفسي انا الدبان الازرق و لقيتك الحمدلله

    ردحذف
  2. اهلا بالدبان الازرق
    يشرفنى وجودك

    ردحذف